Forretningsorden
Samarbejdet evalueres hvert år primo oktober på møde med 1-2 personer fra klubbernes ledelse, herunder klubbens formand / indehaver eller en stedfortræder, som alle skal være beslutningsdygtige.
Forud for mødet udsendes en dagsorden, hvortil klubberne kan stille forslag til behandling. Beslutninger om ændringer i aftalen sker ved enstemmighed. På mødet vælges en forretningsfører for det kommende år.
Administration
Klubberne skal i Golfbox medlemsregistret løbende registrere egne medlemmer med Firkløver og skal hver måned indsende opgørelser over salg og besøg til samarbejdets forretningsfører.
Forretningsføreren samler de modtagne opgørelser fra klubberne og udarbejder en oversigt over salg og besøg, som primo hver måned udsendes til klubbernes sekretariater.
Økonomi
Prisen for Firkløveret er aftalt til 900 kr., hvoraf den sælgende hjemmeklub beholder 250 kr. som en direkte indtægt, mens 650 kr. hensættes til den fælles pulje, som fordeles efter besøgstallet i hver klub.
Fordeling af klubbernes salg, besøg og indtægter udarbejdes pr. 30. juni, 30. september og 31. december. Afregning mellem klubberne sker aconto i juli måned og endeligt i januar måned.