Vi har i dag åbnet det nye indspils/træningsområde. 🏌️‍♂️🤩

I første omgang er området KUN ÅBEN FOR BUNKER-TRÆNING.

Når den nye green er groet lidt bedre ind, vil der blive åbnet for indspil og de lange slag fra fairway.

HUSK VENLIGST at rive bunkers efter jer når I er færdige med jeres træning – PÅ FORHÅND TAK 😃

God dag ☀️
#KEEPERNE