Vi har i dag åbnet det nye indspils/træningsområde. 🏌️♂️🤩
I første omgang er området KUN ÅBEN FOR BUNKER-TRÆNING.
Når den nye green er groet lidt bedre ind, vil der blive åbnet for indspil og de lange slag fra fairway.
HUSK VENLIGST at rive bunkers efter jer når I er færdige med jeres træning – PÅ FORHÅND TAK 😃
God dag ☀️
#KEEPERNE

